söndag 20 oktober 2013

Längesen...


Längesen jag bloggade...orkar inte..hinner inte...har haft så mycket att göra...nu vankas det för Emelies kalas på torsdag..12år!!!.ska baka och fixa present så man har ju en del att göra om man säger så ;-)

Hösten är helt ljuvlig sååå vackra färger..har nog aldrig njutit av hösten som jag gör i år! Morgan har tagit så underbara bilder..kan bara njuta..;-) Vi skulle iväg och fota barnen på Göte Karlssons...får ju ett gratis erbjudande så varför inte utnyttja det...även om Morgan tar minst lika fina bilder..fast Maja skadade sig då hon ramlade så illa och fick en hemsk bula i pannan och skrapade upp hela ansiktet så den fotograferingen struntade vi i! Morgan får ta dom istället...blir nog bättre..

 Morgans mästerverk!

Detta är ett foto Morgan tagit och det ska bli en Tavla! Mi like...Kul att han är så duktig...fattar inte hur han kan...
Dagarna börja flyta bra nu...mycket jobb med barnen men fan den som ger sig ;-) När man tror att man är klar med allt som måste fixas så är det bara att börja om...ja ja klagar inte utan det är bara komma in i det som är det som varit det svåra...är på banan nu iallafall...ska bara börja träna min rygg snart den har börjat spöka igen  :-( det är så att jag är överrörlig och som gravid så la mina ligament och muskler sig på bättre plats så jag hade hälften så ont som jag har nu...när jag har tappat gravid kilona och tror att det ska vara bättre då börjar det krampa och smärta igen...blääää jag ammar ännu och kan inte ta smärtstillande...inte så ofta som smärtan ger sig till känna...så har lidit som bara den de sista veckorna...

Väntar på tiden till hjärtläkaren...sen om jag överlever operationen så ska jag börja träna..få upp konditionen...har ju varit livrädd för hög puls nu i några år...ska bli underbart om det blir så...;-)
Längtar ner till Malmö..hoppas vi kommer iväg snart...Nellan åker snart till London med Angelika ..spännande med vill ändå att den resan ska vara avklarad!! Kanske passar vi på att åka ner till Malmö då...få se..

Hepp nu ska jag göra mig klar för att åka och fixa lite inför Emelies kalas ;-)

Go Söndag på er!!

So Long----------------->>



2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Phu full fart på dej.
Du är en stark och underbar Qvinna i mina ögon.
När jag läser vad du har på ditt schema vill jag lägga mig.
Kram på er alla.


Faster

johanna sa...

Ha ha ja det är full rulle..men asså du gör ju en jäkla massa du med ;-)
Du om någon är stark och har gått igenom en del! det är starkt i mina ögon! <3 KRAM