måndag 28 oktober 2013

Suck...


Usch...idag är det risk för orkan..klass 3 kan det bli...Morgan är på jobbet så hoppas han får komma hem tidigare...Maja håller jag hemma ifrån dagis....Emelie har ju skollov så det är ju bra och Nelly är ledig ifrån jobbet Mi Happy!! Men Nelly hade planerat en Spa dag för Emelie som en liten födelsedagspresent med lite mat efteråt...snäll storasyster..men som mamma som är klok och rädd om mina barn så stoppade jag detta...men bara tillfälligt...de får se hur vädret är imorgon eller onsdag! Vi ska baka här hemma..och avsluta med lite tjej-spa...mysigt!

Min rygg vill inte bli bättre...får nog ta värktablett idag....ammar ju ännu så det blir bara alvedon...Annie älskar verkligen mina boobs ;-) när jag tar fram bröstet så ler hon stort och greppar bröstet som en nalle...riktigt mysigt...underbart att få uppleva ammning som underbart. Med mina andra barn var det bara smärta...så det blev flaska tidigt, men det var mysigt det med ;-)

En killkompis till Nelly kommer till oss på fredag och stannar över i helgen då han bor i Oskarshamn...sen är det Allahelgon på lördag och då tänkte jag laga kalkon...söndag fyller Nelly 19..så jag har fullt upp nu ;-)

Hepp nu sover lillan så nu ska jag diska...kul va? ;-)
Ha det bäst!!

So Long--------------------->>

Inga kommentarer: