fredag 12 september 2014

jobbvecka nr 2

Ja då har jag jobbat vecka nr 2...Gissa om man är trött på kvällarna!? Fredag idag och jag vågar inte lägga mig ner för då somnar jag...Känns inte inte bra att lämna mina små på dagis..fy fasen vad jag önskade jag vunnit pengar så jag kunde vara hemma med dom små....ska tippa imorgon ;-)

Nu har jag fått soffa och matgrupp och en skänk...bara ett vitrinskåp i samma seie sen är jag nöjd ;-)
Tja bilen kommer oxå snart...men den beställde vi ju för läääängsen och visste ju att det skulle dröja..
så roligt att se att vårt val på vit bil smittat av sig....

Jag har lite på G som gäller min framtid...mycket funderingar och snart viktiga beslut ska snart fattas...Imorgon ska vi ha lite kalas för Maja...och en sväng till pappsen...söndag blir det val....hoppas nu det blir regeringsskifte och att det blir stora förändringar i vårt land!!! är så jäkla trött på denna utveckling!! Nu ska jag mysa i vanlig ordning innan natta....

Ha en fin kväll!!
So long------------------->>

Inga kommentarer: