torsdag 24 juni 2010

Äntligen helg!!!!


Hellu!!
Åh så gott ...nu är jag ledig.........
Åkte och skulle handla klor efter
jobbet men sen hamnade jag nån
helt annanstans och köpte ett nytt
parasoll ;-) sen blev det två nya
mörkläggnings rullgardiner till
barnen.
*******************

Har grillat idag...asgott, flintastek
och klyftpotatis.....kallsås och sallad
jammi......Emelie har en kompis här
så läget är gött...bella mår bra..........

*******************
Idag hade jag en Revision på mitt jobb
1000 frågor ifrån en revisor som granskar
alla enheter och det var lite otrevligta
frågor...eller rent utav korkade frågor
som tex....vet du om att ni inte får bedriva
verksamhet här efter kl 16...Daaaaaaaa vem
vill stanna kvar då tror du???
ja ja men jag plockade honom och hade
svar på tal....klart stolt över min insats...
ska mysa nu med La Familja......So Long--->

2 kommentarer:

Malla sa...

Javisst är det skönt med helg!! Midsommar och allt! Jag hade verkligen sett fram emot att ni kom imon, få träffa er såklart!! Men men.... Jag vill gärna umgås med min syster förstår du!!! Inbjudan står kvar hela dagen, vi äter vid 17.30 tiden!! Love you!!

Nellan sa...

Har ont i min piercing sen jag bytade till en ny jag köpte :( men ska ha den i non dag till och se vad som hender pussssssss, kan inte ringa dig för att pappa e i Antalya, men han kommer hem idag,han var tvungen attt oka dit igen för att en av hans kompısar varit med i en olycka :( idag har jag och michelle vartit po stranden, igen... stora vogor. PUSS