tisdag 8 juni 2010

EN JÄVLA TISDAG!

Hallu!!

Ja en jävla Tisdag har det varit idag....Morgonen
började med att jag blev knäckt på mitten nästan.
Började få en jäkla smärta i huvudet och käken samt
ryggen...normalt efter en sån behandling men så blev
jag yr och kände mig konstig,vågade inte ta tramadol.

Morgan ringde och sa att Bella var konstig,lite som sist
när vi fick åka till Slöinge med henne fast värre idag.
Jag sitter med nära migrän på jobbet och tar beslutet
att åka hem tidigare för att åka men snuttan och det
är jag glad att vi gjorde för dom behöll henne. Hon är
satt på morfin och det togs en massa blodprov och så.

Man känner sig halv nu när en av ens barn inte är här!!
Nä det först när nått hemskt händer som man kommer
på att man kanske ska vara mer förstående och ta vara
på livet...på varandra och inte vara så gnällig....för en dag
är det slut kanske tidigare än när man trott.....:-(

Dom misstänker att hon har bukspottsinflammation som
kan vara livshotande.......Mi no like!
Inte slut på eländet bilens symbol för motor började lysa
när vi var i Ingemansland på väg till Slöinge och det var
bara att åka in till verkstan när vi var färdiga men det var
inget allvarligt det var bara en kabel som lossnat...men
med min huvudvärk så kändes det som fan...........

Nä nu ska jag laga mat till alla hungriga själar i detta hus..

So Long------->

Inga kommentarer: