torsdag 17 juni 2010

Stackars lilla Bella

Vår lilla Loppa är så sjuk....hon har varit
inlagd på djursjukhuset hela veckan,var
där och vände förra veckan oxå.....dom
kollar och kollar ultraljudar och sticker
henne gul och blå för att hitta felet på
henne...idag blev jag uppringd och mitt
hjärta höll på att stanna när hon pratade

om hjärntumör,fel på binjurarna..mm
provsvaren på Addisons sjukdom kommer
imorgon....Fan om hon har det....
Samtidigt vill jag ju att dom ska hitta nått..
för hon mår ju dåligt...men inget farligt får
det vara....Snälla om det finns en gud......
Hjälp oss då!!

Tog ledigt idag för jag trodde vi skulle åka
och hämta henne....istället sitter man bara
här och gråter...och oroar sig för det värsta!

Ska nog shoppa eller städa lite nu så jag tänker
på nått annat....Tack Anna för samtalet och för
att du tänker på mig i denna stund!!!

So Long----------->

Inga kommentarer: