fredag 18 juni 2010

Kluven...men glad....

Hellu!!!!!!!!!Är Jätteglad
att bella inte har Addisons
sjukdom,fick svaren idag
fler prover kommer snart.
Frågan är fortfarande....
Vad är problemet??????

*********************

Nelly ringde idag och jag ljög
när hon undrar hur Bella mår
jag sa bra...så hon inte oroar
sig på semestern.

Vi ska nog på Bilbingo imorgon
he he det är kul...mitt i all
skit måste man göra nått kul.
Kanske vinner en jäv...massa pengar
Ja det hade ju retat nån....duktigt!

**************************

Har alltid velat väga 58-59kg och
nu har jag tappat 2kg på 5dagar
pga stress och oro *tror jag*
och nu är jag inte glad över det
och det känns ju snopet...
lite oroad bara...

Ska plocka fram en massa godis
nu så jag får i mig en massa kalorier.
och mysa med Familja...
Lustigt hur livet kan förändras...
men jag har alltid sagt:
What goes around comes around
och jag klagar inte....trots allt....
So Long-------------------->

Inga kommentarer: