tisdag 25 oktober 2011

Emelie 10 år...

Ja då fyllde Emelie 10 år igår....fasen vad tiden går...
här är hon överlycklig med sin nya hamster...Enya...en grå,vit liten sak....
Hon fick lite andra paket på morgonen bara för att hon inte skulle tro
att hon skulle få en hamster....men sen efter skolan när hon kom hem fick hon
ett paket med hamstermat...hon började gråta när hon förstod att hon hade en
ny vän...ja gissa om jag lipade? jo....

Det var en massa mäck runt denna lilla varelse...men det är väl så det ska va...
Det blev stek med gräddsås..jammi...mys på en måndag??!! jo fyller man år så..
så hade hon ju kalas med tjejerna...en massa dans och fnitter.....Hon var jätteglad
och nöjd...Tack alla som uppvaktade henne....

He he jag har hittat mina dröm stövletter....kolla......



ska in till stan och ragga jacka nu bara...och vantar med päls....som stövlarna...och
även en pälsmössa*fuskpäls då alltså* skulle aldrig ta på mig äkta....fy....
Livet hemma med Majsa snyggnos...*skalman* börjar arta sig...tror att magen
svarar på dropparna som vi ökat...håller tummarna*
Nelly praktiserar på Hår och Sånt....och fick produkter för att hon var så
duktig...wammi vilka grejer...kostar plenty men märker bara på några
dagar på håret att det har god effekt...nice...hoppas det växer fort nu..är
sååååå trött på kort hår nu...ska aldrig klippa det igen.....nope....det är
passe nu....

Nu är det snart Nellys födelsedag....ja nästa år blir det ännu värre...maja sep,
emelie okt, nelly nov sen jul i dec...fan jag får råna en bank...eller nått...<3 

Ska se på burken om jag orkar hålla ögonen öppna vill säga...

So Long------------------->>


Inga kommentarer: