tisdag 18 oktober 2011

rensar lite

Hellu!!
Under de senaste tiden har jag varit på rens-
humör....har rensat i garderoben och fick ihop
2 stora sopsäckar....sen har jag rensat hos barnens
kläder med...lite blev det där med....

Har köpt nya gardiner till Emalie och Nelly som ligger
och väntar på att jag ska stryka dom......boring.....
Har rensat i skåp och slängt en massa skit rent ut
sagt....skönt.....
Har även rensat här tog väck min gravblogg...har ju in skatt
nu....och tog även bort E för jag var inte inbjuden till hennes
blogg....finns ingen mening då om inte jag är välkommen in
till henne...

Ska på kvartsamtal för Emelie idag....boring......men det är ju
sånt man bara måste göra....ska iväg och handla välling och
till emelies kalas....Hon ska ha barnkalas på lördag...släkt och
vänner *till oss* som vill uppvakta henne är välkomna på söndag
så det är bara att hoppa inom....då blir hon glad.....
Nä ska göra mig iordning nu....So Long--------------->>

Inga kommentarer: