måndag 31 oktober 2011

älskar ugglor.....;-)


Hellu!!!!!
Dagen har bjudit på en visit i stan med mojja....nelly mötte
mormor för att kolla in vad hon vill ha i födelsedagspresent.
Vi gick ju naturligtvis till Lagerhaus...jag köpte lilla syster
ugglor till mina stora...såååååååå söta...hittade lite ugglisch
body till lilla skalman....och lite Barbapappa oxå....kan ju
inte snöa in BARA på en sak måste kunna tycka om flera
stilar....så skönt att det finns så mycket av just ugglor och
barbapappa saker överallt så man slipper bli påhoppad att
man kopierar...alla har det ju nu...

Nu ska jag ta tag i att hitta ett nytt boende...antingen ett eget
hus eller nått annat...hittar ju inte vårt drömhus och då ska man
inte köpa...för köpandet skull....som idag...vi var och provkörde
en Audi nått....? jättefin och dyr men det klickade inte och då
är det inte rätt...så vi väntar...

Vi ska kolla på en film mr poppers penguins...hoppas den är bra
så jag håller mig vaken....har inte sett många Hela filmer...klarar
oftast halva kanske.....
okidoki......Ho Ho----------------->>







2 kommentarer:

Elena sa...

Till Maja?

http://www.barndesign.se/se/art/love-frankie-klanning-mr-owl.php

johanna sa...

åh tack..se den så gott som beställd....