torsdag 3 november 2011

Nelly 17 år......

Hellu.....ja då blev man uppgraderad igen att
man inte är 25....herre gud 17 år fattar inte var
tiden tagit vägen...ja ja bara att gilla läget ;-)
Hon är nöjd med sin dag och det känns bra...
Tror hon är jätte glad för sina presenter med ;-)

Vi har ätit tacos hela högen...smidigt att bjuda
på om man är många...och gott....
Emelie har en kompis som ska sova över....
och nelly är överröst med kompisar på FB
så hon har fullt upp en stund sen ska vi mysa

Imorgon ska hon och ett par kompisar till
Harrys och äta...mysigt!!
Ska till jobbet imorgon och träffa alla goingar
och så ska jag bjuda på Maräng swiss eller
hur fa....man stavar det kan ju inte ens uttala det..

Min rygg tar dö på mig,,,har genomlidit dagen utan
värktabletter...vågar inte äta varje dag...vill ju inte
bli beroende....min natt med skalman gick lysande
hon fick mat vid 21-tiden sen vaknade hon 04:19
Herre gud vad gött......det finns en gud trots allt...

Imorgon ska Mojja jobba...börjar 19:00 och jobbar
till natten nån gång beror på när dom blir klara....
han ska bygga golv till Queen som kommer hit och
spelar på lördag...Fett!!! sen ska han jobba söndag
med när det är dax att riva ner det....så jag och mina
yngsta ska mysa själva....*vi lär kanske somna i soffan*
Hepp skrivkramp......So Long------------->>

5 kommentarer:

Elena sa...

Ryggsäck uggla; http://www.iob-butiken.se/skotvaskor-och-ryggsackar/skip-hop-zoo-pack/zoo-pack-sota-barnryggsackar-skip-hop

Va sugen på den själv men Cornelia kändes för stor och till Elliotth för tjejig.. Söt att ha med när man skippar skötväskan..

Ho ho

Elena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.