tisdag 8 november 2011

inredningssugen


Hellu!!! Ja jag önskar att jag hade ett par jeans som pojken
med guldbyxorna...åh vad jag skulle ut och shoppat...är så sugen.
det går ju i vågor det där med lust med inredning och pyssel...
ska sticka en vit mössa och en go halsduk till mig själv..ska bara
köpa garn...ska ragga lie tyger med,,,har lite grejer jag ska prova
på.....säger inget än ifall det går åt pipsvängen ;-)

Letar bil just nu men bara för att man behöver en rätt snart så hittar
man inget man vill ha..eller jo men prislappen är ju helt fel.....ska ut en
sväng imorgon och kolla...är lite tråkigt om du frågar mig för jag vill
bara hitta en och skriva papper sen dra,,,,,men det går ju inte...juuuuu

Jag vill till Ikea för där är en lampa som ajg ska köpa.......
Lite vita ramar och stuff...vill åka nuuuuuuu.......


En massa pyssel som är både billigt och fint.....återkommer...
So Long-------------------->>

Inga kommentarer: