söndag 6 november 2011

hjärt.....


Hej....och hå....Då var det dax för hjärtflimmer igen....men idag hävde jag det
själv ;-) Emelie sprang efter min vaska där jag har min medicin...sen ut i köket
efter vatten och när hon kom tillbaka så gick det över till snabb puls bara så jag
spottade ut tabletten.....har ett tryck i bröstet nu istället...men hellre det....

Har varit ute på promenad med Maja och Bella.....det var skönt att bara gå och
fundera lite......Lill-loppan har varit stökig i två nätter nu...typiskt nu när mojja har
jobbat....då blir det jag som tar det...gäsp.....

Halloween har varit lugn med tanke på att Morgan började jobba kl 07:00 idag
och Nelly struntade i festen som hon skulle på, kändes klokt...för det är så många
rötägg ute såna här helger....var och gjorde fint på gravarna...morgan håller på att
göra en ny träskylt till Karlssons och Noaks grav den såg tråkig ut den gamla.......

Ska åka till pappsen och tjata lite på han...ja mamma är det inte lönt att åka till för
hon är säkert med malin helger som dessa...bruka vara så...
nä om man skulle ta en svängom med dammsugaren innan vi ska åka så kommer
man hem till ett rent hem...inte fel......

So Long------------------------>>

5 kommentarer:

Elena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.