torsdag 17 november 2011

Nystädat och bingolotto ;-) och ugglor så klart!!




Ho Ho.....har hittat mer ugglich grejer...hela nätet kryllar ju
av dom...planerar till Majas rum...längtar till man ska inreda där..

Idag har jag och Morgan städat hela huset..fan vad det är gött när
man har gjort det...undrar om städiskor är lyckliga varje dag efter
jobbet...för jag får lyckorus när jag har städat...kanske skulle byta jobb ;-)

Vi har faktiskt köpt bingolotter till ikväll...har inte spelat bingo på
jättelänge...så det är bara att hoppas på vinst...*så retar man säkert nån ;-)*
Har så många järn i elden just nu..men är inte färdig så jag kan inte
lägga ut det här ännu -.-....

                                                                                     Så söta!!!!

Är så stolt över min lilla skalman....hon har inte ätit välling på
tre nätter nu...två första nätterna vaknade hon och nöjde sig
med nappen...men i natt vaknade hon inte en enda gång!!!!!!!
Mi Soooooooooo Happi!!! Fatta att vi har fått sova!?!
Är så Lycklig ...att sömn kan göra sån inverkan på en...

Imorgon ska jag och mojja bli färdiga med foto-grejen....
annars skriker jag....;-)
nä ska duscha nu för jag har ju renbäddat...jammi.....
So Long------------------>>



Inga kommentarer: