lördag 12 november 2011

underbara lördag....




Hellu!!!
Underbart med lördag när det känns som det......
Dagen har inte inneburit något speciellt men bara
varit hemma hela dagen!!!! Förutom när jag och mojja
tog bella och maja på en frisk promenad....vi har ränt
så mycket den senaste tiden så att bara få vara hemma
kan vara lyx.....
de senaste inköpen ovan är kul....mi like!!! fasen vad
gott kaffe maskinen gör...herre gud....
Resten av grejerna till maja har jag beställt....

Har städat och bäddat rent idag och det ska bli så
gott att krypa ner sen när man har duschat.....
Ska kolla *Så mycket bättre* sen med lite gott gott....

Jag och Morgan har suttit i ca 2 timmar med foto
som vi ska skicka iväg för framkallning till vårt
nya projekt...bilder kommer när det är klart......
Har köpt matrial till barnens egna fotoböcker
som jag ska göra till dom...kommer bli så nice!!

Tisdag är det oxå fotografering..samt den 27:de
för Bella....ja hon ska väl oxå få...gör igen skillnad!
imorgon bär det av till Daddy så klart...men först ska
jag fixa stek som Mannen beställt.....så klart ,det är
ju hans dag...och sen kommer det ett par som vill
köpa vår bil....woine det blir mycket.....

Angående min hjärtop så skickades ingen remiss denna
vecka...mina provsvar var riktigt dåliga så nu måste
jag göra en dosjustering sen ta om dom om en månad
och då tar vi det beslutet....

Nelly tog tåget till Göteborg med vänner idag för en
shoppingdag...*lik sin mor* dom hade haft det gött
och hon hade fyndat...ska bli spännande och se när
hon kommer ikväll....nä...nu börjar skrivkrampen
komma.....men ha det gott ...för det tänker jag ha..-.-

So long------------------->>

Inga kommentarer: