torsdag 27 oktober 2011

Jag och Gubben på stan


Hellu......Jo igår kväll kom det ner en kille ifrån
ovanvåningen...öh..jag känner inte igen honom
han påstår att vi är ihop..hm kan det vara min mojja??
jaja hittar ingen annan i huset så jag antar att han talar
sanning ;-)...kul med lite förändring....Mi like!!

Jo jag sa att han är som ett litet barn på julafton va??
Det glittrar i ögonen på honom....pga en TV?

Vi åkte in till stan i dag när barnen var i skolan...
jag hittade en döfin jacka och nya gosevantar...
lite smycketdelar till min verkstad..
ja Maja grädd fick lite nya kläder oxå....

Vi gick in på Lagerhaus idag...fan vad jag diggar den
affären...åh jag skulle kunna vara där hela dan....
Det är ju en sån jätte trend med ugglor...jag har försökt
undvika att bli förälskad i dom pga att alla typ samlar på
dom nu förtiden....men jag köpte två fina lyktor idag och
en berlock så jag gjorde ett halsband till mig...så nu är
jag oxå fast i uggleträsket ;-)

Var och tog kort till mitt nya körkort som jag måste förnya
asså fan vad uggly man är...och det ska man visa nu i 10år..
Var inom Nellys *jobb* idag...snobbigt värre....

Imorgon ska Emelisan på Hallowendisco...har köpt lite
roliga saker som vi ska piffa till med...annars råder det städning
på schemat...ser fram emot det för det behövs...ska bara mysa
med go mat och nån film imorgon....nä nu måste jag skynda skynda
får ju inte missa Robinsson....So Long------------------->>


Inga kommentarer: