torsdag 14 november 2013

hudkliniken idag


Idag var jag på Hudcenter i stan för att en läkare skulle titta på mina fläckar som jag haft i ansiktet en längre tid..pappa har likadana så jätterädd för att det skulle vara typ cancer var jag kanske inte men man vet ju aldrig...tycker det är bättre att kolla upp det. hon berättar för mig att jag kommer aldrig sola ansiktet mer...kan vara i solen men måste ha solfaktor 50 ;-)  sen tog hon en maskin som kyler ner huden så man typ förfryser huden och då blir det en skorpa som ramlar av och ny hud bildas..fläcken borta ;-) men om jag solar kommer den tillbaka...men jag har inget behov att sola ansiktet,,,får bara en massa rynkor...

Natten har inte bjudit på sömn...Maja har varit vaken som ledde till att Annie vaknade...gäsp....Morgan fick vara hemma idag pga av mage och förkylning...det har hjälp en hel del så jag kunde städa lite här innan jag skulle iväg...imorgon ska jag slappa och kolla på massa inspelat och fika gott ;-) Älskar fredagar!!!

Nu ska jag natta Maja sen slöa lite är sååå trött idag...

Hepp...ha det ;-)

So Long------------------->>

Inga kommentarer: