lördag 9 november 2013

Zzzzzzzzzzzzzz


Halloj...lång tid sen igen....jag vet...Helgen är gooo men seg pga det gråa vädret...jag blir så nanig när det är grått ute...Igår var en knepig dag..har haft konstiga känningar i hjärtat under en tid men inga större flimmer ....men igår var jag inom jobbet och då snackade vi lite om just mitt hjärta och sen skulle jag och handla...och inne på Maxi fick jag hjärtflimmer och irrade runt där och visste inte var jag skulle bli av..min mobil var död och jag hade inte handla ett dugg av det jag skulle.

jag betalar på självskanningen så det gick fort,,ut till bilen och känner paniken växa!!! Morgan som alltid är mitt stora stöd när det händer var ju hemma med barnen utan bil och jag kunde inte nå honom...FAN...försöker häva det med mina övningar men inte lätt i en bil!! vet inte om jag ska försöka köra till akuten ..tar en tablett som jag hade i plånboken....håller andan säkert i en minut...bom bom så slutar det!! helt skakig kör jag hem utan att bry mig om att jag inte handlat...fasen så besviken man blir...

Resten av kvällen tar jag det lugnt..äter grillad kyckling sen bara mys....Idag mår jag bra...lite yr men ska göra lite tacos snart..Nellan jobbar och ska sen på bio och sova hos Michan..Emme har en kompis här så dom reder sig...Maja får faktiskt vara med..än så länge ;-) Bara lillskiten som vill aktiveras...Vi fick faktiskt ligga till ca 7:30 idag...whiiiiiiiiiiiii ja jag har ammat lite me ändå...brukar få gå upp vid 06 med maja så detta var ju lyxigt..

Hepp nu ska jag skära grönskaer sen bada innan maten..Så mycket bättre ikväll!!

So Long---------------------->>

Inga kommentarer: