måndag 18 november 2013

kallt nu...


Ja nu är det kallt...vi var på Sagoängen på Galgberget för att ungarna skulle få leka av sig....fikade med..mysigt men kallt...gick en runda förbi katternas och hundarnas gravar med <3 kottar="" maja="" p="" plockade="">

Dagarna springer iväg ..tycker inte jag hinner med någonting....ändå springer man runt och fixar och trixar hela tiden....Nellan är  i London...hon har det bra och det glädjer mig...vi pratar rätt mycket på Fb så det känns som om hon är på jobbet..låtsas det ;-) 

Imorgon ska jag och Annie in till stan...fixa prover,bank,julklapp mm ska inom Kick och kolla in sheer cover och se om det är nått för mig...vem vet...

Ett bakslag i själen blev det när jag nyligen fick reda på lite tråkigheter....att människor orkar hålla på?!! När man samtidigt blir idiotförklarad...jag fattar mer än vissa ger mig kredit för...men nu är den sista potatisen satt * eget litet uttryck* jo nu ska jag fan inte försöka mer....fuck off säger jag...avskyr falska människor,,,,smila upp sig när dom ser en sen snackar dom skit när man inte är där...och försöker göra det lite sämre för en...keep going...what goes around comes around....KARMA ;-)

hepp..mys nu...

So Long-------------------------->>

2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Johanna dom är bara avundsjuka på dig
Du ser bra ut har en go man och jätte fina barn.
Dom vill ha det du har.

morris sa...

jo antar att det ligger nått i det..kanske bittra på sina egna tråkiga liv ;-) en vacker dag får dom igen...kram johanna