fredag 23 oktober 2009

Äntligen Fredag!!!

Haj hopp....Visst är hon söt...Emelie är på sitt
första Hallowen Disco ikväll..hon var i eld och lågor
för att komma iväg idag,,,,Syrran hennes sminkade henne
Vi har ätit Tacos och är mätta som grisar...

Har fixat med Emelies Hello Kitty tårta som hon
ska ha imorgon på sittt kalas....

Du som känner att komma och fira henne är
Välkommen kl 16 för innan dess har hon tjej-
kompisarna här....Tänker inte ringa och tjata
på någon utan vill man komma så kommer
man....

Veckan har bestått av jobb...jobb...jobb känns
det som har varit som en disktrase....men trots
det så har jag simmat 2 gånger denna vecka!!
Bastat och peelat mig tagit inpackning i bastun
så man känner sig rätt fräsch trots allt!!

Min älskling Bella är bortrest...hon är hos sin
pojkvän i Kristanstad...usch vad tomt det är
utan henne!!! sakar henne så fruktansvärt!!!

Ska till Malmö nästa vecka och semstra lite
stannar hos Raye och Gabby så blir det
shopping och kanske Danmark...mysigt...

Nä nu ska jag duka av och ösa fram GODIS..
So Long----------------------------

2 kommentarer:

Elli sa...

Ska ni till Gabbi och Raymond så kan vi väl ses kanske...Jag brukar juh vara hos Tanja.....

Hälsa Emelie grattis...

kram kram

Anonym sa...

Hej!! Ja det hade ju varit kul...vi ska nog dit på mån...0736919445 har jag ännu...vi kan ju höras så bestämmer vi nått...kramiz Johanna