torsdag 8 oktober 2009

Sjuk...

Hej...Idag är jag hemma ifrån jobbet....
mår skit....totalt orkeslös och värk i
kroppen...rakblad i halsen usch.......
Ska blir hemma imorgon oxå.....
Barnledig i helgen...bara jag och Mojja
ska nog bara slappa och kränga gott gott

Finns det ork i helgen ska jag ta ett*litet*
ryck i trädgården...plocka in möblerna
osv...så mycket man borden göra men
lusten är borta...så många man borde åka
och hälsa på men lusten är borta.....hoppas
man får tillbaka den...

Stackars nelly hon drog ut sin tredje tand
idag....bara en kvar sen blir det räls....
Emelie fick ett stort paket idag,,,storasyster
packade in det...hon vet inte om det än..
nä ska nog göra ett svanhopp till soffan nu....
So Long----------------

2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Hej

Fy katten att vara så dålig det är många som har ont i halsen och feber.
Du får krya på dig

Kram Gunilla

Elena sa...

Halloj! Hoppas du mår bättre nu..

Nää, han brukar faktiskt aldrig vilja fira sin födelsedag men det brukar alltid vara jag som tjatar.. Men han e vuxen och får göra som han vill, i år har han inte ens haft familjen (sin) här.. Men men, det e väl upp till honom. Har tre år på mig att komma på vad man ska hitta på för något på hans 40 årsdag, för den kommer han inte undan, vare sig han vill eller ej.. =)

Shit, kan du fatta att vi börja närma oss 40!!?? Så overkligt.. Va inte länge sen man ville bli 18 känns det som.. ;o)

Ha en fortsatt underbar helg (det som är kvar av den)

Kramar
//Elena