lördag 3 oktober 2009

min nya mösse....

Hallå!! Häftig mössa/kepa...30 spänn...
I Torsdags var jag äntligen på Vuxen-
kväll på Sannarpsbadet...Jag och Anna
var och fixade årskort så vi kan börja
träna våra vilande muskler....det var
helt ljuvligt!! simmade 1025m....

Rensade luften med Elle igår...det var
bra att du ringde för gissa hur fel det
blir när *andra* hjälper till att *tro*
det värsta om en...och att ta åt sig utan
att veta är inte bra...men nu har vi ju
rett ut allt och kommit överrens om att
fråga om man känner sig träffad...inte
gå och sura och snacka...Skönt att vi
har lagt det bakom oss...du betyder oxå
mycket för mig*kram*

Emelie har en kompis här idag*jättesöt*
dom leker jättefint...Nellan är hos Mischa
Dragonkyckling står på Menyn idag....
Vi var på vår vanliga lördagsrunda *shopping*
Inskaffade blockljus så nu ska vi mysa!!
Har goa rullar så det blir nog en skräckis ikväll.
Ska slänga mig på soffan en stund...So Long--------

Inga kommentarer: