onsdag 30 september 2009

Ja...mycket ska man höra...

Hej....Mycket ska höra mycket innan öronen ramlar av!!
Ja men stoppar inte mig att skriva om hur bra jag
mår....nej fan heller....det är min tur nu..har mått
dåligt vad jag ska....no more...

Jag ska bara suga åt mig bra saker allt skit ska jag
sopa under mattan fortare än kvickt....
Dagen har varit bra idag tja tills jag kom hem och
läste en grej.....men annars har jag haft en toppen
dag på jobbet*utan att skryta då alltså*
Vi lagade fläskfilesgryta och ris,sallad jättegott!!

Det är kallt som fasen så nu blir det att sätta på elementen!!!
Höres och störes So Long!!!----------------

3 kommentarer:

Elena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vår egen lilla värld sa...

Klart du sak var nöjd det skulle jag varit. stå på dig. Kram

Elena sa...

Sorry about the missunderstanding!