onsdag 16 september 2009

Shopping....

Hej Svejs....Slutade kl 14 idag så jag tog mig en
sväng på stan och hittade en jacka...nästan som
den på bilden kanske inte så svajig i ryggen. Sen
hittade jag 2 klänningar på Gina Tricot , leggins
och höga vita strumpor till stövlarna...åh vad
kul det är att shoppa igen...Köpte en underbar
bukett blommor på torget till min goa jobbakompis
Anna som fyller år i morgon....

Var hos Doktorn igår och fick anibiotika...urin-
infektion :-( har konstant huvudvärk som bara
är där varje dag...hm bara att vänja sig...

Nelly mötte mig i stan så hon tipsade mig om
vad hon vill ha...ska bara skita pengar först :-)
Kåldolmar står det på helgmenyn....kanske...
har köpt allt men om kålhuvudet inte vill som
jag så åker det ut...då blir det kålpudding kanske..

Nä annars är det bra med mig...om du undrar...
Ha det riktigt gött för det tänker jag ha....So Long---------

2 kommentarer:

Elli sa...

Hej hej...
Roligt att läsa om er, och framförallt läsa att ni mår bra....

Hur mycket har du förlorat i vikt nu?? Min pappa står nu på vänte listan för att göra op...Jag själv har tappat 20 kilo genom viktväktatrna...
ha de gött och hälsa övrig familj Kram Elli

johanna sa...

Hej Elli!! Inte igår, kul att höra av dig....tja det är runda 30 kg lite mer men har slutat räkna nu...han kommer må så gott när han är klar!!! Du är duktig som orkar *go girl* har sett dina bilder på Face...*fina* Ha det så gött och hälsa du med Kramizzzz