tisdag 29 september 2009

jämför!!!!


Hej!!! Usch och tvi vad det känns
jobbigt att se gamla foto...kolla
detta som Morgan gjorde till
mig i somras...då var det 27 kg
nu är det 34kg,,

Jag har fått reda på min Farmors
flicknamn som ogift i Polen....
så nu kan jag hitta alla släktingar
kanske till och med få hennes
fångnr ifrån auschwitz...
Ska åka dit nån dag.....

Ska på utbildning på Torsdag...
inget jag valt utan chefen.
Ska nog träna efter och kanske
sola så man blir lite fräch.....
Jag blir så arg på *..... ungar*
som inte har nån uppfostran.........
föräldrar som själva tycker att dom
är *så BRA* men att dom glömmer
att lära sina barn att vara kamratliga!!!
Hälsa på folk är rätt enkelt!! eller??
Prata och vara trevlig är oxå rätt
enkelt!! men det tycks inte ingå i
allas uppfostran!! ja ja måste bara
få morra lite....tycker det är så enkelt
men vad fasen...det är ju bara jag...So Long------------

8 kommentarer:

Elena sa...

Oj, det va länge sen man va här.. Grattis till din nya vikt! Jag är uppriktigt glad för din skull, jag vet hur du kämpat.. Fast jag måste säga att du verkar inte göra annat än pika folk och skryta på bloggen, men men.. Jag hoppas dom du pikar om någon nu känner sig träffad att du säger det face to face och kanske ta reda på hur det egentligen ligger till.. I vilket fall som helst, not my problem.. Glad för din skulle som sagt.. Ha det bra, hälsa familjen..

Vår egen lilla värld sa...

Du är super duktig. Måste kännas bra. Grattis

malla sa...

Du är så Fin och jätteduktig!!!! jag är jättestolt över dig!! Det märks på dig att du trivs med dig själv nu, det strålar om dig! Duktig tös, syster min! Förstår inte vad Elena menar att du skryter.... Är det att skryta när man är stolt?? Det va hon oxså när hon gick ner en massa... Men man glömmer väl fort hur man själv varit.. Hur som helst tycker inte jag att du skryter! Måste snart ta vår harrys kväll!1 Ha det jättegott, love you!! Syster Yster!

johanna sa...

För det första Elena så undrar jag vad jag skryter om???? Och pikar folk?? förklara dig!! Jag har tagit upp problemen i skolan och jag vet hur allt ligger till!! men jag har väl rätt att blogga om det ändå?? som du skrev så kan man ju välja sina bloggar om det inte passar...vad det inte det du menade till mig? *när jag komenterade om LILLAN*
*kliar mig i huvudet*

johanna sa...

Tack Syrran och Petra det värmer!!!!! Kramizar på er!!!

Elli sa...

Hej på dig !!
Du är stolt, klart man ska skryta...hehe jag skryter om mig själv jag har nått nu nästan 22 kilo...Är själv jätte glad.
Men du gumman Freddie kände inte igen dig på bilden, men vi träffades förra året men då var du inte så kraftig som du är på bilden. Vi känner juh igen dig somdu är på bilden bredvid där du håller om Morgan...VAd hände igentligen? Vad avr det som gjorde att du ökade upp i vikt?? Kanske är för privat att fråga av mig...Du behöver inte svara om du inte vill...

Kram Elli

johanna sa...

Hejsan Elli!
Du kommer väl ihåg att jag har berättat att jag har Hypothyrios?!
*fel på ämnesomsättningen*
Men nu är jag på väg att slå 35kg!!! Du är oxå duktig!!!visst är det härligt att leva när man blir lättare....Kramizzzzz

Elli sa...

Jaaaaa, nu minns jag. Minnet är kort men intensivt....hehehe...

Vissst fan är det härligt att leva lättare...Jag går på gym 3-4 ggr i veckan oxå, så grattis till ert årskort. Det är så underbart skönt att träna...

Kram på dig och hälsa övrig familj...