söndag 27 september 2009

Tiden springer iväg....


Hej hopp...helgen har varit bra
som vanligt!!! Fredagen var jag
och handlade en födelsedags-
present till Emelie....sen blev
det City Gross...hjälp med folk
där var...
Kommer hem till ett nystädat hem
*så underbart!!!* Humöret var på
topp!! Gjorde hamburagre med bröd
mös och kollade Idol sen somnade jag nog---
Vaknade med tuppen på lör...*som Vanligt*
Kämpade med att äta ett knäckebröd...
men det gick!! Vi åkte in till stan och
köpte jeans till Morgan på Dressman...
Jag och Nellan köpte en varsin tröja på
Gina...Jag fick även nya stövlar....Vi åkte
till Burger King och åt *aldrig mer*
Jag ger inget för det stället....njet!!!
Söndagen var det planerat att åka till
Falkenberg men jag tog en Tramadol
för ryggen...sen blev det 2 och då ville
jag inte vara bland folk....städade lite
istället...Lagade en god Stek som jag
inte kunde äta...men den var god,smakade
lite...ska duscha och fixa till mig innan
vi ska mysa och kolla på film...So Long-------------

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du vara med i andra säsongen av ”Ullared”?

Strix Television spelar in programmet för kanal 5, i samarbete med Gekås i Ullared. Det handlar såväl om personalen i varuhuset som om Er som planerat att besöka varuhuset och Ullared!

Nu letar vi efter alla tänkbara besökare; Ullareds-entusiasten, förstagångsbesökaren, Möhippan, rockbandet, 50-årsfesten, karavanklubben, MC-klubben, släktträffen, tjejgänget, bröllopet, barnfamiljerna, pensionärsklubben.

Kanske finns det någon som känner att han eller hon vill delta i någon av alla de aktiviteter som pågår i och kring varuhuset?

Känns det som att det här är något som kan passa dig och din familj eller dina vänner, eller har du tips om någon som vi bara inte får missa under inspelningen? Hör i så fall av dig till oss och berätta om dig själv, eller din vän, om vad ni har för planer när ni besöker varuhuset och varför just ni ska vara med i programmet. Bilder är ett plus i kanten och mailadress och telefonnummer där vi kan nå dig är ett måste!

Tusen tack för visat intresse! Vi ses i vimlet!

Maila till: ullared@strix.se

Posta ditt brev till:
"Ullared"
Strix television
Lumaparksvägen 11
120 87 Stockholm