måndag 21 september 2009

En härlig Helg....


Ja så var det Mån igen!!! Helgen har varit ljuvlig!!
Fredagen började med att jag kom hem vid 15-tiden
hade handlat och möttes av en härlig doft...Nystädat!
Gick upp till Nelly som låg nerbäddad...Drog ut en tand
vid middagstid...usch jag är inget bra stöd men en värk-
tablett gick jag och fixade till henne...

Lagade Kycklingfilegratäng och ris mest för hennes skull
så det skulle vara lättare att tugga....det slank ner.....
Sen var det Idol och mys...Lördagen vaknade som vanligt
med tuppen....vi var och shoppade som vanligt...sen tog
vi en runda till Katternas&Hundarnas gravar och krattade
och planterade ljung och silverek det blev fint! Tog sen en
lång promednad till sagoängen *Bella oxå* det var mysigt!
kollade en riktig skräckis på kvällen....

Söndagen gick jag upp 7:30 och började med kåldolmar
det var mycket pyssel men fasen vad gott det blev.....
Åkte till Pappa en sväng och tjabbade med honom...
Mamma kom sen och då åt vi ....ja 1kåldolme fick jag
ner :o)

Jobbet var hektiskt idag...och värre blir det väl...känns
så nu...ska vara ledig v44---Längtar......La ljusa slinger
igår men jag vet inte om jag ska färga skiten brunt igen
jobbigt när man inte blir nöjd med håret....ja ja det löser
sig väl.....ska förbereda mig för inta soffan...he he So Long----

Inga kommentarer: