lördag 5 september 2009

Höst....

Hallau!!
Nu är det höst....har accepterat det men det var segt att
erkänna att vi går mot mörka tider....Köpte nya höststövlar
till mig och barnen idag...kände mig *hot* i dessa och drog
på dom som ingenting (inte som innan när det tog stopp på
halva vaden) Har tappat 20kg på 4månader...rätt bra!!!

Var ett tag sen jag var här blev rätt trött på enformig läsning
så jag dissade bloggar över huvud taget....ska fortsätta med
det...Bryr mig om mitt eget....
Jag och Emelie var på Brio idag och kollade lite...hon önskar sig
hela affären...till sin födelsedag..nä men mest var det docker...
vagnar mm...jag gick för att kolla på puder till Bella bland baby
avdelningen...då kom Emelie och sen ville hon inte ha docka
utan en riktig lillebror eller lillasyster så hon pekade ut vagn
och säng ...men fina grejer hade dom;-) den som lever får se..

Mamma och syrran kommer hem idag dom har varit i Spanien
1vecka nu....(grisar) har varit påväg att ringa mamma nästan
varje dag men kommit på att hon ej är hemma...tomt...
Jobbat som en gnu har jag gjort....beställt mitt badkort...
Går på Tramadol för ryggen...jäv....bra värktabletter måste
jag säga...är helt smärtfri.

Vi har siktat in oss på en viss Volvo S80 och går bara och vänta
på att slå till att göra en affär....(otålig) mycket bil för pengarna.
Och vi ska ha nya mobiler nu denna månaden....Morgan försöker
övertal mig att ta Nokia men jag tycker dom är fula....ok den har
lite bättre kamera och så men jag är ju kär i min rosa bling bling...
får se hur jag gör.....nä nu ska jag kolla köttgrytan...vi ska mysa
med hyrfilm och massa godis...So Long------------------------

Inga kommentarer: