söndag 6 september 2009

Hallau! söndag innebär sovmorgon...ja det fick jag
kl 10 väckte Morgan mig...för ovanlighetens skull..
Städat lite och fixat lite med gardiner och så...fick
då åka och köpa 4 nya blommor..Me like...morgan dont...
Vi köpte även färg till data rummet och till Köket....
Kommer en kille och kollar på motorcyklen idag..hoppas
Ska damsuga och tvätta golvet nu sen äta lite....igen----
Ingen bingolotto idag....annars har vi spelat med Betty
och Rolf nästan en liten tradition snart...hoppas dom
kan komma nästa gång vi ska spela..det är så trevligt!

Nelly ska lära oss ett nytt kortspel så vi ska sätta oss
hela familjen sen och spela...Jobb imorgon Zzzzzzzzz
hoppas jag får vara ledig v 44 när ungarna är hemma....
nä nu måste jag skynda mig So Long---------------------

Inga kommentarer: