söndag 18 oktober 2009

en underbar helg lider mot sitt slut....

Helgen har varit kanon...fredagen började
jag och Syrran på Harrys efter jobbet...Hon
åt Kycklingvingar*jag smakade* och vi drack
cider/hoff..hade jättetrevligt!!! Det blev många
skratt och en liten tår....Tack! Det gör vi igen!!

Sen på Lördag så lekte Emelie med Linnea och
Nelly och Anton var hos Mamma, stack jag
och Mojja och shoppade....det blev nya mattor
till köket mm. När vi kom hem började vi och
baka pizza...gott som fasen....helt plötsligt var
vi barnlediga igen....whiiiiiiii morgan åkte och
hämtade Emelie vid 20:30 sen deckade hon
ganska snabbt.

Söndagen började med att vi vaknade 09:30
sen åt vi frukost med mammas ägg....
Sen bakade jag och Emelie Muffins som vi sen
smaskade på till lite Fia med Knuff...jag förlorade:-(

Det blir Bingolotto i kväll med...SKA VINNA EN BIL!!!!
hade varit så nice....så hade vi kunnat åka utomlands
åhhhh vill det nu!!!
Jobbar bara nästa vecka sen har jag ledigt hela v44!!
nej nu ska jag åka och ragga bingolotto So Long-------

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla söta syster, det va riktigt trevligt!! Hoppas vekligen det blir snart igen!! Det behöver inte vara så avancerat, det är oftast då det blir som bäst, enkelt alltså! Jag är så glad över att ha dig, det vet du! Ska vara rädda om varann... Pöss söstra min!!