måndag 5 oktober 2009

utbildning idag med....


Hallå! Ja idag var jag på utbildning igen....
Inte lika jobbigt som förra veckan men
mer invecklat idag...lagar och skit som man
måste veta....Har ont i halsen idag....hoppas
inte det blir värre för då får jag nog stanna
hemma....*det vill inte plånboken*

Helgen har jag sovit som en gris...brukar ju
alltid vakna tidigt men sov till 10....inte vanligt
Tecken på ohälsa...spelade bingolotto igår....
jag vann...fast bara en ny lott---bättre än inget..
Det var mysigt.....vi mös hela helgen.....
Om jag inte blir sämre ska jag träna minst 1gång
denna vecka...så man inte tappa stinget nu när
jag kommit igång...Tänker på Familjen Brodin
som snart flyger till Egypten.....fan vad avis jag
är....njut för mig med....åh vad jag önskade att
jag kunde få följa med...*i någons väska* Ha en
underbar semester!!!!
Nä nu ska jag dyka i soffan och inta sapp-positionen

Inga kommentarer: