onsdag 24 juli 2013

dagarna går....


Tuddis med fluga på kinden ;-)

na
Stora trollen åker karuseller och asgarvar ;-)


Bobbolus bara eeeeee

Dagar flyter på...men fortfarande inga fasta rutiner än...Vi har varit ute och gått nu varje morgon och det är gött...frukosten smakar bättre när man varit på promenad först....Var inne en sväng på det så kallade tivolit..asså det var ju pinsamt,,,,jaja ungarna åkte en karusell och fick sig ett gott skratt sen drog vi till lekplatsen istället sen blev det glass...

Var på Bvc idag...tuddan väger 5300g..en liten tjockis...men hon småäter för jämn så det är ju inte så konstigt..magen börjar kanske bli bra ?! hoppas hoppas...är lite gladare...ljudar och smilar lite mer..
Har beställt lite gardiner och sängkläder och idag fick Emelie nya i sitt rum....ska piffa lite i Majas imorgon...om jag orkar...för först ska jag in och hjälpa mormor att tvätta och så ska jag inom jobbet....

Vi var nere på stranden..jag doppade mig  *nästan* men Maja var sjövild....nackdelen är ju all sand...man har det ju överallt...hade lite lust att dra till brottet men sen tänkte jag efter och insåg att hitta parkering och en bra plats ..nej..våran strand blir bättre...

Hepp nu ska jag förbereda mig för bingen...So Long---------------->>




Inga kommentarer: