torsdag 18 juli 2013

härlig start....

 Morgans foto

Idag började jag och Morgan och våra småttingar morgonen med en 2 timmars promenad i vackra Haverdal...vi gick i ett naturreservat, strövade runt bland lösa får...sååååå söta....underbar natur..kändes som om man var utomlands...bor man rätt eller??? yepp...ögongodis.... 
 Morgans foto

Annie som bruka sjunga opra i vagnen annars var tyst...tills 3 min innan vi kom hem...gött....när vi kom hem så satt vi på kaffe och dukade ut frukosten på vår terrass...så underbart...alla turister går förbi med handdukar runt halsen och ska ner och bada...fyller Majas pool med varmvatten och passar på att vattna och fixa med tvätten medans hon badar...nytta med nöjen...;-)

Morgans foto

Emelie har sin kompis Lovisa här som övernattat...dom sover till 10.30 sen sticker dom och badar...och Nellan pellan jobbar....som står för matlagningen när hon kom hem...nice...det blev kycklingfilé och potatiskrokar...gött som fasen...kall kebabsås till det dö...hö hö...Sålde Emelies cykel idag...ska snart köpa en större...imorgon ska vi sälja bord och stolar...bra att ha rensat i garaget...snart ska Majas säng in där på målning...då är jag klar i hennes rum...äntligen...

Imorgon ska jag kanske baka knäckebröd....om ödet vill som jag...det är fredag och jag känner för pizza...men vill ändå var nyttig...hm...hur går det ihop?? Tja...gjorde sittups och armhävningar idag för första gången sen snittet...ska nog bli fitt igen ;-)

Hepp nu ska jag kolla på Den som dräper.....So Long---------------->>

Inga kommentarer: