tisdag 2 juli 2013

Var är sommaren?


*gnuggar mig i ögonen* Lika sömnig sen sist....Idag bar det av till Bvc med Annie och jag tog mina blodprover...by the way...så ringde dom om dom i eftermiddags och dom var på tog för låga....suck...ska dos inställas igen!!! hoppas att detta har med min trötthet att göra med....så ikväll ska jag börja med ny dos...

Annie växer bra...koliken har vi betat av med halva tiden....lika lång tid kvar med andra ord...ska vi lyssna på detta skrik....vi lär bli döva....ikväll har hon dock varit..ok....hon badade innan helvetet bruka komma...så där vid 18:30-19-tiden....sen kan hon hålla på hur mycket som helst..men ikväll känns hon ändå bättre än igår....det går över är min ända tröst----;-)

Undrar var sommaren är?! inte kul för semestrande människor inte....Morgan har haft värk i sina fötter under en längre tid men har inte sökt för det utan tänkt att det skulle gå över med tiden....det har dock blivit värre de sista veckorna så idag hade han en läkartid..jag satt diagnosen hälsporre och Tadaaaaa -jag hade rätt!!
så vi har varit och köpt ett par fina Addidas skor till honom och ett par inlägg för hälarna...

Nellan och Emelie tog bussen till G-kås själva idag och fyndade en del fina grejer...stora tjejer nu ;-) jag bad dom köpa 2 lyktor som jag spanat in...fick dock 2 andra för dom jag vill ha var slut...men fint blev det...

Imorgon ska jag städa om det går.....för att sen ta handlingen på torsdag...fredag = mys och inga tråkiga måsten...

Ha det gött.............So Long-------------->>

Inga kommentarer: