torsdag 4 juli 2013

mer tid tack...


Maja badade i sin micropool idag...då hon inte ville bada själv stack hon in och hämtade sin docka...så klart! fast dockan är gjord av tyg....mindre bra! så dockan får sova ute inatt....fast hon hade kul iallafall ;-) Emelie var nere vid havet med en klasskompis som har en sommarstuga här  i Haverdal...och Nellan jobbade till 15 sen var hon iväg med en kompis och lunchade...gillar när alla gjort nått kul..då mår jag bra....

Jag och Morgan åkte in för att hitta en svart toasits men vi hittade ingen där vi var..kom hem med 2 nya hallmattor istället ;-) Nu idag började min häl göra ont...samma häl som Morgan har fått hälsporre i!!! asså vad är oddsen att jag oxå fått hälsporre...kan ju bara inte vara så..ja ja hoppas hälen är bra imorgon..har gått på tå hela dagen och det har varit jobbigt....tvättat 8 maskiner tvätt idag..phu..filtar och sängkläder och kuddar...tror jag drömmer om tätt inatt...ska nog åka inom jobbet imorgon och mangla dom för de är ju inte så fina som jag är van vid....får se vad tiden säger..

Sedan jag blev mammaledig har jag inte haft en enda dag som jag har tagit det lugnt...slappat eller så...nog för att ett tillskott betyder mer jobb men det känns som tiden minskat med flera timmar varje dag...blir aldrig färdig med det jag vill göra...imorgon skulle vi till Fridolfs Krog och äta tänkte vi men Nelly ringde som tur var och pga Gyllende Tiders konsert så har han fullbokat ända fram till 20-tiden..så det får bli en annan dag..

Annie har varit prickig och rödflammig de sista 2-3 veckorna..inget konstigt enligt Bvc men det är dessvärre inte roligt att ta en massa foto på en prickigkorv..tror de försvinner snart och då kommer det bilder ska ni se...hon sover sött just nu SKÖNT ;-)

Det fina vädret kommer imorgon  whiiiiiiiiiiiiiii ska sola och bada denna helg...måste passa på att njuta av det lilla....grillade och åt ute idag..gött..

So Long---------------->>

Inga kommentarer: