torsdag 11 juli 2013

urk....


Idag var det dax för Emelie att gå till tandläkaren...och jag följde med och tog Maja med mig för att visa henne att det inte är farligt med tandläkaren *vilket skitsnack Johanna* tänker ni som känner mig...är ju livrädd själv att gå dit..fast jag gör det men ska ha bedövning till allt...säkert en döjobbig patient...men det vet ju inte Maja ;-)

Efter tandläkaren så åkte vi till min mormor och tvättade och handlade åt henne...tog en go fika oxå innan vi åkte hem...här hemma fortsatte jag att tvätta och fixade käk sen sen var typ dagen slut...asså var tar tiden vägen?? ja ja imorgon ska jag städa och handla...får besök i helgen och då ska vi ner till playan och vill ha fint och kylskåpet fullt ;-)

De sista 2 dagarna har varit lite bättre med Annie...hon är lite gladare mellan skoven och vi  har hittat små knep för att lindra magknipen lite...längtar tills det är över...jäkla kolik....

Nellan kommer hem idag..har varit i Malmö..igen...nu ska hon jobba flera dar innan hon är ledig nästa gång...välkommen till vuxenlivet ;-) ska hänga upp en sista maskin tvätt nu sen ska jag ta en dusch innan lite mys i soffan...sen ska jag sova gott..åh längtar verkligen efter bingen....

Hepp nu önskar jag er en go kväll!!

So Long--------------->>.

1 kommentar:

Gunillas Blogg sa...

Bra Johanna att du tar med dig barnen till tandläkare och läkare.Det gjorde jag med mina oxå och det ger resultat jag lovar.