lördag 24 november 2012

En liten utflykt


Ja idag blev det en tripp till Båstad...vidare till Boarp till Lågprisladan...där fanns grönsakshall,blomaffär...gud det var himmelrike för mig där inne....njöt!!! Hittade grönkål inne i grönsakshallen...till självplock dessutom...gillas...vill bestämma själv vilka stjälkar jag vill ha...men vilka grönsaker..allt var ekologisk..man kunde känna dofter ifrån grönsaker...det gör man inte i mataffären för där är det mesta så mycket som är fejk....och köpte dill och fin fina King Edward potatis....åh ska bli en fröjd att laga middag imorgon med fina råvaror!!


Var ute efter pepparmintsolja men hittade inte det...ska göra mintkyssar....jammi....Imorgon ska det inhandlas julskinka och koka den för sen ska jag koka min grönkål juuuuu ;-) ni som känner mig vet ju att jag älskar grönkål....vattnas i munnen redan.....Idag åt vi ute så jag har inte lagat mat idag....måste få slippa ibland...

Ska ut och plocka lite mossa till mitt hjärta och stol som jag ska klä och ha utanför....och så ska jag ha en lyckta på stolen...fiiiint!! måste kolla ljusslingorna med så dom funkar...oj vad jag måste....hi hi nu börjar orken återkomma mi like!!

Ska hoppa i soffan nu men hela familjen *bara Maja som sover* och mysa med levande ljus och gotte!!
Så mycket bättre måste jag se ikväll!! ja kan inte klaga...liver är gött...bara Lite värk idag..kan jag leva med :-)...

Ha en go kväll!!! för det ska jag,,,
So Long--------------->>

Kramizar

Inga kommentarer: