söndag 25 november 2012

Skinkan klar!!


Tjihoo så skönt...köpte julskinka idag och nu är den kokt...huset lukta jul...har spelat julmusik...fast nu spelas det Sara Dawn Finer..hennes nya album....Mi like!! ska kanske önska mig en biljett till hennes Halmstad besök i april nästa år....hon har släppt sin första svenska cd...som Mauro Scocco har hjälpt henne med...örongodis...

Nu ska vi repa grönkål och koka den i kväll...woine woine..blir nog sent.....i veckan ska jag göra julköttbullar...för jag har köpt färs....snart klar  ;-) whiiiii  


Ja städningen har jag inte prioriterat dessa dagar...nu när orken kommit tillbaka så har det andra tagit all min tid och ork så den får snällt vänta....Imorgon ska jag jobba....men bara halva dagen för jag ska till sjukan på hjärtundersökning/tester för min operation ...

Nej nu får jag hjälpa gubben i köket med grönkålen....ha en go kväll!!

So Long-------------->>

Kramizar



Inga kommentarer: