måndag 3 december 2012

ett tag sen...


Ja det var ett tag sedan jag bloggade..faktum är att jag har inte haft tid...mycket piff och fix inför advent och jul i allmänhet...när tid blivit över så har jag spenderat den med familjen...datorn har fått stå....känns som jag kommit bra bit på vägen när det gäller julklappar och så...

Idag har jag jobbat halva dagen...Dr:n igen....öm efter jobbiga provtagningar...ska stickas imorgon igen :-( får lite provsvar om 1 vecka...väntar med spänning....eller vånda....hoppas på bra resultat så klart!!

Ska nog lägga in om en semesterdag nästa vecka som jag bara ska till Mig....gå på stan och köpa färdigt det jag ska ha i stan....ja det ska jag nog..;-)

Ska kolla glamour nu sen ska jag nog byta Tv...kanske gå upp och lägga mig och titta där uppe för att sen sova tidigt...är så trött efter dagens tumult hos Dr:n idag.....glad att det är över......för denna gång...

Ha det så gott!!
So Long--------------->>

Kramizzzzz

Inga kommentarer: