måndag 24 december 2012

GOD JUL!!!



Ja... GOD JUL på er alla goa gubbar*och gummor* ;-)  Äntligen är det julafton...som barnen längtat...ja vi vuxna med ;-)
Idag vaknade vi vid 7-tiden och gick upp och mös till de stora barnen kom upp vid 9-tiden...då åkte julskinkan fram och några klappar med ;-)

Åkte till Pappa vid 11:30-tiden och firade jul med honom....mysigt...sen var det hem och börja med julmaten....och åt som en gris...är mätt än.....men gott som bara den...gjorde Janssons för första gången ...alla gillade den så nu kan man det med.....Maja gillade oxå julmat..dock så fick hon inga kåler i år....men det andra slank ner...kul....hon gillade även julklappar...ja vilka barn gör inte det..men hon har inte fattat ATT det har varit nått kul i dom där konstiga paketen under granen....;-)

Imorgon så ska vi hem till mamma och fira jul med henne...dragit ut på det hela lite ;-) den som spar den har..he he det blir nog lika trevligt som det brukar....kändes dock konstigt att inte åka dit idag, det har vi ju alltid gjort...men ibland får man tänka om....och det gick hur bra som helst...det är ju inte så att vi inte firar jul ihop vi sköt ju bara på det 1 dag....så imorgon är det julafton igen hi hi

Är jätteglad för mina julklappar...Tack min fina familj för allt jag fått LOVE YOU LONG TIME ;-)

Nu ska jag natta Maja så vi kan ha lite myspys och lite gott gott....Hoppas ni haft en lika trevlig jul som jag....

So Long---------->>

Inga kommentarer: