torsdag 20 december 2012

MI HAPPY!!!!!!


Ja Lyckan är TOTAL!!!!! Denna dag är en av de bästa på mycket länge!!!! En Go dag på jobbet men julmys och sen var jag på sjukhuset och gjorde ett ultraljud..tittade in hos Annie!!!


profilbild....
Allt var bra med henne men hos ville inte vara stilla...;-) Den 23 maj fick jag som nytt datum idag....ska begära planerat snitt så det blir några dagar innan detta datum...ett sommarbarn...whiiiiiiiiiiiiiii

Jo Idag fick vi ett underbart besked!!!! Vi ska flytta till Haverdal...en enplansvilla med garage och gäst stuga...helt ljuvlig trädgård och kakelugn...300 meter till havet...asså det kan inte bli bättre...alla får egna rum och stort kök med massa förvaring...3 toaletter med både dusch och badkar....asså..fattar ni?? jag får äntligen som jag vill...är så hysteriskt lycklig!!!! fattar inte det...ska inreda barnrum...tjihooooooo


Så om ca 6 veckor kan vi nog börja småflytta...för vi ska dila med den nuvarande hyresgästen om städningen...förresten så är hon helt underbar...har lovat att vårda rosorna...annars kommer hon och rycker mig i örat ;-) Mi Soooo Happy......

Ska försöka sova snart....blir svårt...kommer ligga och möblera ännu mer nu!!

So long------------------>>


Inga kommentarer: