onsdag 12 december 2012

ja då var det dax att avslöja vår hemlighet...


Jo för en tid sedan skrev jag ju att jag hade en hemlis som jag var glad för och att jag skulle berätta snart.....å var dagen här!!! JAG ÄR MED BARN!!!! Har en liten inneboende som kanske ska heta Annie...det är en flicka och fick igår reda på att allt står rätt till enligt fostervattens provet...skönt för det har varit en ganska lång väntan...har inte vågat vara riktigt glad innan brevet kom....men så igår på min lediga dag kom det...efter att vi varit i stan och handlat julklappar...oxå skönt!!!

Jo det har varit tufft att gå omkring i en lyckobubbla utan att berätta för någon.....må illa som en gny och vara trött som en björn på vintern....vara på ett jävla hormonhumör så man nästan vill skrika om ALLT...ja jag har fått lägga band på mig...även om en del  inte tycker att jag gjort det ;-) åh så gött att kunna slappna av nu och kunna släppa magen fri.....;-)

Imorgon ska jag stolt visa magen..har haft kläder för att dölja innan...nu är det bara att tuta och köra...ska bli så kul...fördelen är ju oxå att jag har allt...behöver inte köpa nått..känns ju konstigt...men skönt!

Har varit på Emelie skola nu i kväll och kollat när hon har gått lucia...myser med pepparkakor och julmust nu...och lite after eight åh sååå gott!! ska bara njuta av kvällen nu!!!!

Ha en Go kväll!!! Ska jag ha!!!!!

So Long------------>>




Inga kommentarer: