söndag 16 december 2012

hoppas,hoppas,hoppas


Idag har vi varit och kollat på ett hus...nere vid havet...ett perfekt hus för oss....finns bara ett litet problem...dom vill flytta typ igår...så den som kan flytta in snabbast kommer troligen få det...eftersom det är privat så har man ingen tur ordning....så nu hoppas vi att vår hyresvärd kan släppa oss tidigare....hoppas hoppas....men jag tänker ALLTID så här nu för tiden...allt händer av en anledning...tråkiga som roliga...så om det inte blir en flytt nu så finns det en anledning och den ska jag respektera och inte gräva ner mig...

Helgen har varit bra...gått fort men nu jobbar jag bara 1 vecka till sen är jag julledig i 16 dagar whiiiiiii ska bli så gott att bara få vara ledig och göra vad man vill....

Måste leta fram lite mammakläder för magen tar i nu ;-) och allt börjar bli obekvämt..ska göra det nu när jag är ledig...ska röja i källaren..den måste tömmas snart...ska vi nu flytta så kommer jag få en extra energi för det får jag alltid inför flytt!!! 

Hepp ska nu fira kväll!!

So Long----------->>


Inga kommentarer: