måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!!!


Önskar Alla Ett Riktigt Gott Nytt År!!! Jag vet redan att mitt 2013 kommer bli helt underbart...har sååå mycket fint som väntar.....2012 har varit bra...har lärt mig en massa som jag trodde jag redan visste men man kan aldrig lära sig för mycket om saker och ting....har varit hemma en stor del av året med Maja och haft mer tid för resten av barnen....känns riktigt bra!! och nu i maj är det dax igen....ser verkligen fram emot det!!
Och då har vi kommit i ordning i vårt nya hem som är sååå fint!! Så glad!!!

Är fortfarande sjuk...vaknade 04 och fick gå upp och dricka varm mjälk med honung och ta värktabletter för febern vill inte släppa heller....Maja sov till 09:30 idag!!!!!!! Har aldrig hänt.....skönt..hoppas det håller i sig...

Ska bada nu sen duka och slänga in potatisgratängen....köttgrytan Nyår  Ala´ Johanna är edan klar....jammi

Ha en bra Nyårkväll ...Kramizzzzzzzzzzzz

So Long---------------->>

Inga kommentarer: