lördag 15 december 2012

Helg!!!


Äntligen helg tänker jag varje fredag när man åker till jobbet, tidigt som attan.....nu i fredags när jag kom hem hade Mojja tappat upp ett varmt bad, tänt levande ljus i badrummet och ställt in en dricka till mig så det var bara att hoppa ur kläderna ;-)) fasen vad gott!!! Tack Baby!  precis vad man behöver när man jobbat en hel vecka....sen lagade vi mat tillsammans och åt och mös framför Tv:n...orkade dock inte vara vaken så länge ;-) vaknade nog vi 23-tiden och började knapra på jordnötsringar...då ville dom lägga sig....ja ja vi gick upp och kollade där uppe...typ i 5 min sen sov jag igen.....he he *trötter*

Lördag idag och jag fick sovmorgon men gick upp tidigt ändå...kände mig asförskyld...men det har släppt tack och lov...Vi har ätit gott och slappat idag....ska iväg imorgon...hoppas vi får goda besked...skriver imorgon om det....;-)

Nu sitter jag och Mojja och myser helt själva...de stora barnen har jag kört in till Arenan för dom ska kolla på en Julkonsert med Shan Banan med vänner...Mojja hämtar senare ikväll...mysigt för dom....vi ska kolla Så mycket bättre som vi brukar..Majagrädd sussar sött så vi har bara varandra nu..;-)

Tredje advent imorgon..fasen vad tiden går fort...Hepp nu säger jag Go Kväll!!

So Long!!!------------>>




Inga kommentarer: