lördag 29 december 2012

sjuka...


Ja här hemma har det varit sjukstuga sen julaftons kväll...jag är sjuk ännu!!! var hos dr igår med tanke på att jag är gravid och inte blir bättre....hon förklarade att jag har delat immunförsvar nu så allt tar dubbelt så lång tid och allt slår hårdare på mig pga graviditeten...Maja är så febrig...Emelie med.....Mojja och Nellan har klarat sig än så länge....hoppas dom slipper...har i alla fall inte varit så här dålig på mååånga år....Tyck nu synd om mig ;-)  Dr Sara ringde här nu i eftermiddag för att höra hur det var med oss??!! hallå det är inte varje gång det händer,att en dr engagerar sig så...helt underbart...fick lite tips på snabbverkande blandningar till Maja...tror det funkar bra...fick nämligen inte ner tempen innan...hoppas hoppas att vi slipper akuten...

Snart kommer det folk som ska kolla på ena vår soffa...får inte plats i det nya huset...har ju haft denna för att fylla upp ett meningslöst rum här men kan vi få den sålt idag blir jag glad..mindre att bära sen :-) ska även sätta ut akvariumen...så vill du köpa akvarium till en väldigt billig peng så  hör av dig ;-) ja och ett databord i ek-stil ...vad har jag mer ;-) ha ha ska bli skönt när vi har rensat alla skåp och lådor...samlar på sig en massa dynga....men mycket jobb med en flytt...

ska baka lite pizza till de stora barnen kommer hem nu vid 17-tiden...dom är på bio tillsammans...mi like...sen ska jag inte göra så mycket mer än att mysa med familjen....har ingen energi...hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan göra nått kul...och lite nytta....ha en go kväll!!

So Long-------------->>


Inga kommentarer: