tisdag 25 december 2012

julafton i dag med..

Ja idag blev det mer Jul...hos mamma..moster Anne-marie var med oxå...vi åt gott och delade ut klappar...alla glada och nöjda...Tack!! Är super mätt men lite mer julmat har åkt ner nu ikväll....

Imorgon ska jag och de stora tjejerna åka in till rean...Mojja och Maja blir hemma..bara vi shopping tokiga brudar som inte kan hålla oss borta...;-) ska bli kul...


Bilden som jag har på Grinchen är Anna på jobbet...retat henne lite ;-) hon har varit lite grinchig men hoppas och tror att hon faktiskt gilla julen och att hennes jul blev bra trots allt...


Jag är sjuk....:-(  har feber och har ont i lungorna....värk i kroppen...i och med att man är gravid så vill jag inte äta medicin om jag inte måste så jag lider verkligen nu....halsen har inte gjort ont på hela dagen men nu svider det...har druckit te med vicks blå....synd om mig...*gnäller* ;-)

Nu har min underbara sambo gjort en julskinkesmörgås till mig.....*bortskämd* Ha det gött!!

So Long------------->>

Kramizzzzzzzzzz

Inga kommentarer: