söndag 18 november 2012

Lussebak....



Trötter sitter vid lappisen idag.....har inte orkat blogga....har värk i kroppen och mår inte så bra....såååå glad att det varit helg så man kunnat tagit det lugnt....började dagen idag med ett varmt bad.....så skönt!!

Sen bakade hela familjen Lussekatter och pepparkakor till julmusik i bakgrunden....nu vill vi ha jul.....
Var på Fynda i fredags och då köpte jag en varsin julgran till barnens rum....en mellan storlek...ingen bordsgran och ingen mikro liten utan en ganska stor ändå.....ska bara fixa belysning....

Maja är fortfarande förskyld....har vaknat hela natten igen.... stackaren....
Har lite ont i örat....ska gå till jobbet imorgon men om jag känner mig sämre kommer jag sjuka mig....går på sparlåga nu....

Ska mysa men La familja som sitter i soffan och äter gott gott...Ha en go kväll!!

So Long----------->>



2 kommentarer:

Anne sa...

Tassar förbi och säger hej... det verkar vara ett härligt gäng som du har runt dig...:-)

Anne

johanna sa...

Tassa på du..;-) bara trevligt!! var inne hos dig en snabbis...fin blogg..kolla mer sen...ha det gött!!//Johanna