lördag 3 november 2012

NELLY 18 år!!!


Hipp hipp Hurra för våran Nellan som fyller 18 år idag!!! Herre Gud var har tiden tagit vägen?? nej det kan man undra....jaha då har man en myndig tös?!! Vi gick in vid 09:30 och sjöng för henne med lite Lyx kaffe och presenter...hon fick en fång blommor med 18 hundralappar...en korg med spa produkter en massa godis, smink mm...en nöjd och tacksam tjej...kul och tacksam att ge presenter till!!

Sen kom det gäster och vi åt och fikade.....en trevlig dag men det tar på krafterna att ha gäster....Tack till er som uppvaktat henne....sen vid ca 15-tiden när dom åkt...tog vi en liten siesta...sen var det dax att förbereda tacosen till tjej festen .....dom kom vid 19-tiden och då packade vi upp oss i sovrummet med gott gott..kollade på Så mycket bättre och nu om nån snut i nått varuhus....Nellan och kompisarna har dragit vidare till stan.....önskar denna kväll är slut typ NU...hatar när hon är på stan....speciellt en sån här kväll!!...

Imorgon blir en lugn dag vi ska nog baka lite men annars ska vi bara ta det lugnt...det har varit så mycket med födelsedagar nu...3 månader på raken....phu.....
Nästa år ska jag bara uppvakta mina barn....Mojja och mina föräldrar...och mormor så klart! och jämna födelsedagar ( om dom firat mig/oss vill säga) så det blir ett lugnt år ...skönt!!!

Nästa vecka har jag många Dr- tider och en massa möten som jag önskade var avklarade....hatar ha sånt framför mig...gillar inte det alls,,,,hepp nu ska jag kolla tv tills Nelly kommer hem 

So Long-------------->>




Inga kommentarer: