fredag 9 november 2012

som det kan bli....


Min nya väska som jag ska få i julklapp ;-) Mi like!! Ja idag blev det en konstig dag...trodde vi skulle på möte på Majas dagis kl 09 idag...sa då på jobbet att jag börjar senare...typ 10:30 men i morse såg Morgan att mötet började kl 10!!!!! fasen då skulle jag varit på jobbet kanske runt 12....så jag blev ledig!! inte fel...så vi har handlat ihop och provat Majas nya bilbarnstol som jag köpt på Toyland....jättefin rosa/svart Så klart!!!

På menyn idag står det potatisgratäng men massa vitlök och en bit kött till det....köpte panrich på lidl så frasiga och helt nygräddade jammi.....

massa läkarbesök på senaste tiden....har brist på kalium,järn,B12,B6,kalcium....tja det blev många burkar med tabletter att lösa ut idag på apoteket....men attans vad pigg jag ska bli nu ;-)  

Hepp nu ska jag ut i köket och trolla....sen blir det FREDAGSMYZZ juuuuu

Ha en go fredag alla goa....men bara ni...:-)

So long------------>>

Inga kommentarer: